Sjukdom

Ska det bli tre veckors sjukdom för min del? För två veckor sedan så konstaterade jag för mig själv att jag var sjuk. Hade ont i halsen och huvudet snurrade. Det fortsatte så, blev värre, blev bättre, blev värre igen. Innan denna helgen så kände jag att äntligen så börjar jag bli mycket bättre! Jag håller på att bli frisk! Men. I helgen åkte jag hem och umgicks med min käraste som varit sjuk de senaste veckorna också, vi besökte även hans familj som var sjuka hela bunten. Och jag tror att någon gång där så blev jag smittad med något. För idag när jag vaknade var näsan igentäppt, huvudet snurrade, jag låg och frossade.... Feber, snuva och dåligt i allmänhet. 
Så nu är jag sjuk igen! Antagligen med en ny sjuka och det suger för jag kommer aldrig bli frisk från det här känns det som. Och om en vecka åker vi till Grekland och efter det kommer jag antagligen också bli sjuk. Det är bara sjukdom sjukdom och åter sjukdom för min del. Men trots det kan jag inte bara mysa ner mig i sängen och skita i världen, jag måste upp och göra saker. Och det är det värsta, för så länge jag håller igång så som jag gör så har jag aldrig tid att bli frisk.
 
Do I miss it? ...nah...
 

Kommentera här: