Mitt liv och Min framtida helg

Imorgon bär det av till Stockholm med klassisarna. Vi ska gå på skådespelarmässa. Där kommer vi träffa en av våra klasskompisar från förra året, och det ska bli jättekul! 
 
Jag är trött, för jag har varit sjuk nu hela veckan nästan, och jag känner att mitt halsont börjar komma tillbaka... så jag ska lägga mig i sängen, se ett avsnitt (eller två) av Downton Abbey, vänta på att pojken min ringer och säger godnatt, och sedan blir det att sova. 
 
Imorgon är det även Pride på skolan. Denna veckan har varit Värmland Pride, och det ska såklart firas på Molkoms Folkhögskola! Då ska jag klä mig så färgglatt som möjligt (det blir väl typ hufflepufftröjan och något mer). Jag är inte så bra på färg, haha.
 
Men vi hörs hörni! På söndag kväll kommer det (förhoppningsvis) upp en video till. Ni har kanske märkt det om ni är uppmärksamma, jag har startat ett vloggschema! Onsdagar och söndagar kommer det ut videos nu. Och så planerar jag att fortsätta efter bästa möjliga förmåga. 
 
 
 

Kommentera här: