Min drömjulklapp

Jag har hittat min drömjulklapp. Sen om jag får den eller inte är ju en helt annan sak - den är rätt dyr. Eller ja, den ÄR dyr. Sen om vissa människor tycker att det är en summa pengar man kan kasta i sjön huxflux är det deras sak *hosthostkissiehosthost*. För mig är det dyrt, och för medelsvensken är det dyrt. Hursom, varför snackar jag pengar såhär?
 
Jag har hittat min drömjulklapp (eller en sak jag vill ha)! Kan ni gissa vad det är? Det är cosplayrelaterat. En peruk, rättare sagt. En väligt väldigt bra och välstylad peruk. En peruk till en karaktär som jag har letat efter peruk till väldigt väldigt länge - utan att hitta något bra. Men nu har jag funnit den. Drömperuken till Bellatrix Lestrange.
 
Visst är den vacker???!!!
Preorder wig harry potter movie Bellatrix cosplay costume
 
Bellatrix har varit min drömcosplay länge. Jag har så smått gjort planer och tänkt på hur jag ska göra, men jag har inte vågat börja på den för den känns svår och jag vill göra den riktigt bra när jag väl gör den. Ett första steg är att få en bra peruk. Och denna - ser ni?? Den är oslagbar. Jag vill SÅ gärna ha den. Men den kostar 922 kr. Plust frakt på 390 kr. Så typ 1300 kr. Den säljs av en privatperson på Etsy som stylar peruker och säljer. Det är mycket pengar. Men jag vill ha den, jag VILL det! Tänk att den kostar lika mycket som en Kånken no 2.... (Det är också en sak jag vill ha....). Men fick jag välja skulle jag lätt välja peruken!
1 Sahara:

skriven

Den var verkligen lik hennes! Tycker det är värt det, om du verkligen vill ha den :)

Kommentera här: