Katniss

I all stress som mitt liv numera består av så har jag tagit ett beslut. Jag ska inte göra den Katniss cosplayen jag planerat. Jag kommer inte hinna, jag har inte ork, energi, lust eller glädje att lägga ner i projektet. Men om ni tror jag går på filmen outklädd så har ni fel! Jag ska istället slänga ihop en Hunting Katniss. Jag har redan kommit långt. Jag har peruken, jag har beställt en jacka från tradera, jag har köpt två stickade grå halsdukar som jag ska sy ihop till en typisk Katnisscowl, jag har lämpliga kängor, jag har en brosch. Det enda som återstår är ett par bra byxor. 
 
Igår testade jag att sminka mig mer... till Jennifer Lawrence. Vad tycker ni, är min cosplay på god väg?
 
 
1 mammatillmirakel.blogg.se:

skriven

Oh my! Du är grym!

Svar: Nämen tack! ^^
Ithrenniel

Kommentera här: