Problem med Katniss - Problems with Katniss

Jag stöter på så många bekymmer med min Katniss just nu att jag inte orkar mer! För det första så kanske det inte ens blir av att se Mockingjay 2 på premiärdagen på onsdag (18:e) vilket suger. Varför ska skolan alltid förstöra allt? Först mitt lov, sedan en premiär. Sen så beställde jag ju en jacka som kom. Superfin, underbar färg och helt perfekt. Förutom att den var för liten. Jag kunde inte ens stänga den för mina bröst fick inte plats. Så jag köpte en ny som är bra i form, storlek och allt. Förutom i färgen. Den är påtok för blek! Den är ljusbrun och den ska vara mörkare. Jag vet inte vad jag ska göra nu, det är en vecka kvar. Jag hinner knappast köpa en ny jacka, så jag får väl gå i den ljusa jag får på mig. Men det känns inte bra. Jag funderar på om det finns något sätt att färga läderjackor på. Det finns något som heter narvsvärta. Tror ni det skulle fungera att gnugga på en läderjacka så att den blir mörkare brun?
 
 
I have so much trouble with my Katniss right now, and I can't take anymore! First of all, we might not be able to go and see Mockingjay part 2 on the releaseday on wednesday (18th), and that sucks. Why does my school take everything from me? First my holiday, then a movie release. And I ordered a jacket, which came. Really nice, wonderfull colour and in every way perfect. Except it was too small. I couldn't even close it cause my boobs couldn't fit in there.So I bought a new one, that looks great, fits and is perfect. Except for the colour. It is way too light! It's a camel brown, it should be dark brown. I don't know what to do now, it's only a week left. I don't have time to buy another jacket, so I'll have to go with the light jacket I suppose.But it doesn't feel good. I wonder if there's any way to colour a leather jacket yourself. There's something called narvsvärta in swedish. Do you think it would work to apply to a leatherjacket to make it a darker shade of brown?

Kommentera här: