Vem ska jag tävla som - Whom should I compete as?

Min vackra vackra Daenerysperuk... Nu är det dags att börja jobba på cosplayen! Jag har beställt tygprover, och jag håller på att skära worbland. Det tar tid! Men cosplayen kommer bli helt fantastisk!
 
Men jag har en fråga till er. Vem ska jag tävla som i Multicons cosplaytävling? Ska jag vara Merida eller Daenerys? Jag kan inte bestämma mig!
 
 
 
 
My beautiful beautiful Daenerys wig... Now it's time to start workig on the cosplay! I've ordered fabric tests, and I'm working on the worbla. It taks time cutting it! But the cosplay is going to be fab!
 
But I have a question for you. Whom should I compete as at Multicons cosplay competition? Should I be Merida or should I be Daenerys? I can't make up my mind!
1 Linnea:

skriven

För tillfället tycker jag att du ska tävla som Merida, då jag sett hela resultatet av cosplayen! (Väldigt väldigt vackert resultat, good job!). Kanske ändrar mig när nästa cosplay är klar, Daenerys är väldigt vacker hon med. Återkommer! ^^

Svar: Det låter som en väldigt smart plan faktiskt ;)
Ithrenniel

Kommentera här: