Grädde - Cream

Just nu sitter jag vid mitt skrivbord och skär worbla. Jag har kommit igång med skärpet nu, har skärt ett par håll. Det kommer ta tid och mina fingrar kommer att få lida, men vad gör man inte för att färdigställa en cosplay! Som jag alltid brukar göra när jag sitter och gör något så tittar jag på vloggar, nyheter, dokumentärer... Men börjar tröttna, har ni förslag på något trivsamt jag kan titta på som inte är en TV-serie eller film?
 
Har, om ni är sugna på att veta det, skitont i magen. Åt en maträtt med väldigt gräddig sås förut, det kan bero på det. Jag har märkt att jag ofta får magknip av grädde. Aldrig av ost eller smör, men grädde. Konstigt...
 
 
Right now I'm sitting at my desk and I'm cutting worbla. I've started with the belt now, I've cut a couple of holes. It'll take time and my fingers are gonna suffer, but what won't you do to make a cosplay! As I always do when I'm sitting and doing something I'm watching vlogs, news and documentaries... But I'm starting to get bored, do you have any ideas of things I can watch that are not TV-series or films?
 
I have, if you're interested, a terrible somachache. I ate food with a very creamy sause before, that could be the cause. I have noticed that I often get somachache of cream. Never cheese or butter, just cream. Starnge...
1 Mimmi:

skriven

Det här måste du fått höra massa gånger men omg du är så lik christina ricci! Du borde cosplaya från sleepy hollow eller the addams family! *_*

Svar: Jag har faktiskt aldrig fått höra det förut, men jag bli jätteglad av att höra det nu! ^^ Jag har faktiskt cosplayat Wednesday lite lätt förut en gång, men det var inget stort projekt. Kan försöka leta fram bilder på det. ;)
Ithrenniel

Kommentera här: