Daenerys peruk - Daenerys wig

Gissa vad som kom på posten idag? Min Daenerysperuk! Och den är perfekt! Den är helt fantastiskt underbar! Så himla nöjd, den kunde inte varit bättre! Det är en peruk med lace front, vilket är det där som syns i pannan, spets som man klipper ner sedan så att det följer ens egna hårlinje. På så sätt så sitter peruken jättefint på mot pannan, den glipar inte som vanliga peruker kan göra och den är helt enkelt lite "proffsigare". Jag ska försöka våga klippa till den någon dag... Men längden och färgen och allt... den är underbar. Den ska ju flätas och fixas med lite också, den kommer bli fabulös! Nu ska jag bara hinna sy cosplayen också innan Multicon... 
 
 
Guess what came with the post today? My Daenerys wig! And it's perfect! It's completely fantasticly wonderful! I'm so pleased, it couldn't have been better! It's a wig with lace front, which is what you see at my forehead, lace that you cut to follow your own hair line. That way the wig fits perfectly on the forehead, it doesn't glicth like normal wigs can do and it's over all a bit more "proffessional". I will try to dare to cut it some day... But the length and colour and verything... it's wonderful. It'll be braided and fixed with, and it's going to be fab! Now I also have to make the cosplay for it before Multicon...
1 Elin Gåhlin:

skriven

Åh vad häftigt! Jag älskar GOT. Följer den slaviskt!:)

Svar: Det är en väldigt bra serie! ;)
Ithrenniel

2 Linda:

skriven

ser fint ut ;D

Svar: Tack ^^
Ithrenniel

3 Koti:

skriven

Var är peruken köpt? Behöver massor av tips på ställen som säljer peruker.

Svar: Mitt bästa tips är ebay om du vill komma undan med ett billigt pris för fina peruker. Men såklart är det alltid en risk. Mitt tips som garanterar en fin peruk av kvalité är Wigisfashion.com. Det är där jag köpte min Daenerys. ^^ Men Merida är köpt på ebay så man kan alltid kika runt lite där först :)
Ithrenniel

Kommentera här: