Börjar om på nytt - Starting over

Jag har inte bloggat på skitlänge, jag vet. Jag har inte haft någon motivation över huvud taget. Men nu har jag bestämt mig för att börja om på nu kula - med några förändringar. Denna blogg kommer fokusera på mitt cosplayande. Framför allt i alla fall! Så designen kommer förändras och allt kommer bli fokus på cosplay - med inslag av annat ibland såklart. 
 
Men allt gammalt kommer fortfarande ligga kvar.
 
Hoppas ni gillar det!
 
 
I haven't blogged in a looong time, I know. I haven't had any motivation whatsoever. But now I've decided to start over - with some changes. This blog will focus on my cosplaying. Mostly anyway! So the design will change and everything will be focused on cosplay - with inputs of other things ofcourse.
 
But everything old will still be here.
 
Hope you like it!

Kommentera här: