Ansökningsdag - Audition day

Måndag igen. Idag är min kompis Julia här och gör sitt intagningsprov till skolan. Hon söker till skådespelarlinjen, som jag går på. Jag ska söka till tvåan nu snart, oh det hade varit så roligt om vi båda kom in och gick här tillsammans (fast i olika klasser såklart)! Idag ska jag spela in svaren till min frågestund så har ni några frågor - ställ dem nu innan det är försent! Nu ska jag skära lite worbla.
 
 
Moday again.Today my friend Julia is here doing her audition for the school. She auditions to the acting class, the one I'm in. I will audition for the second year soon, oh It would've been so much fun if we both got in and went here togeather (but in different classes ofourse)! Today I'll record the answers to my question time, so if you have any questions - ask them now before it's too late! Now I'm going to cut some worbla.
 
 
 
 

Kommentera här: