Nedstämd - Feeling down

Mår av någon anledning asdåligt idag. Känner mig illamående, tänker jobbiga tankar och känner mig ledsen och nere. Kanske är det någon slags post-avslutningsdepp, eller så beror det på att jag inte trivs med att ha flyttat hem, eller så kanske det är på grund av att jag börjat rensa mitt rum och jag mår dåligt av att slänga saker. För sådan har jag alltid varit, jag har jättejättesvårt att slänga saker. Hade jag varit en fågel så hade jag varit en skata. Vilken fågel hade ni varit tror ni?
 
Om ni känner för det så kan ni ju alltid slänga iväg en fin liten kommentar som kanske kan muntra upp mig lite. Vi hörs!
 
 
For some reason I'm not feeling well today. I feel sick, I'm thinking bad thoughts and I feel sad and down. Maybe it's some sort of post-graduation depression, or it's because I'm not comfortable with having to move home, or it's because I've started to tidy up my room and I feel bad about throwing things away. I've always been like that, I can't throw things away. If I had been a brid, I would've been a magpie. Which bird would you be?
 
If you want to you can send me a nice little comment to cheer me up a little. See you!

Kommentera här: