Midsommar ute i backarna står

Idag mina vänner är det midsommar. Har en klump i magen, för jag gillar inte midsommar. Det är typ som nyår fast på sommaren. Men jag ska försöka genomlida den här dagen ändå. Min käraste spenderar dagen tillsammans med en grupp vänner som tydligen inte ville ha mig med (gymnasievänner, och jag ingår ju inte där så varför skulle jag få vara med liksom?). Så det är väl en anledning till att det känns lite sådär idag. En annan anledning är väl att jag mår illa och det susar i mina öron, jag gissar på en analkande förkylning.
 
Men jag ska spendera dagen med att fortsätta städa ur mitt rum, jag håller på att göra om det. Det är därför jag inte hunnit redigera någora youtubevideor. Jag har varit så trött och jag har inte haft tid riktigt. Förlåt. Sen ska vi äta midsommarmiddag och jag ska ordna en midsommarfrågesport. Det är min midsommar det. Och INGEN ALKOHOL - hör ni det? Alkohol är skit så häll ut allt i rännstenen. 
 
Vad ska ni göra i midsommar?
 
Bjuder på lite misslyckade hoppbilder dagen till ära
Here are some failed jumping pictures  - just because it's midsommer today
Today, my friends it's, midsummer. I have a butterflies in my stomach, cause I don't like midsummer. It's like new years but in summer. But I'll try to survive this day anyway. My loved one spends tha day togeather with a group of friends who apparently doesn't want me with them (old schoolfriends, and I'm not a part of that, so why have me there you know?). So that's a reason I'm not very well today I guess. Another reason must be that I feel sick, and my ears are... you know. I have a blurr in my ears. I guess it's an aporoaching cold.
 
But I'll spend the day continuing cleaning up my room, I'm in the middle of restyling it completely. That's why I haven't had time to do any youtube videos. I've been so tired, and haven't found the time. Sorry. Later we'll eat midsommer dinner, and I'll do a midsommer quiz for my family. That's my midsommer. And NO ALCOHOL - you hear that? Alcohol is shit so throw it down the drains.
 
What are you going to do this midsommer eve?

Kommentera här: