Inte som planerat

Ni vet när saker och ting inte blir som man tänkt sig? Det är något av det värsta jag vet. Ändrade planer (så länge det inte är för det bättre såklart), jag hatar dem. Så jäkla mycket. Jag klarar inte av dem, det är så jobbigt. Jag mår dåligt, blir ledsen och hela dagen är förstörd. Så är det, och jag vill inte ha det så.
 
Men man får väl göra det bästa av dagen ändå antar jag. Det blir inte den underbara trevliga kväll jag planerat, utan det blir en städande kväll istället. En tråkig, ledsam kväll med städ, släng, fix och jobb. Fy fanta.
 
 
You know when things don't go as planned. That's the worst thing I know. Changed plans (as long as it's not for the better ofcourse), I hate them. So fucking much. I can't handle them, it's so hard. I feel bad, get sad and the whole day is destroyed. That's how it is, and I don't want it like thakt.
 
But you have to make the best of the day anyway I guess.  It will not be the pleasant wonderful night as planned, it'll be a cleaning night instead. A boring, lonely, sad night with cleaning, fixing and work. F*ck it.

Kommentera här: