Livet med en ny säng - Life with a new bed

Hej fina människor! Jag kom hem ifrån Sollentuna och Multicon i söndags. Jag kom hem till ett ekande rum, nytt golv och en itusågad säng. Vi gör nämligen om mitt rum, och det blir SÅ HIMLA FINT! Ni ska få se när allt är klart. Har lite bilder på hur det såg ut förut också så det kan bli en Före/Efter-video. Eller något. Men som sagt hade jag ingen säng när jag kom hem så jag åkte och mötte upp min käraste efter han slutat sitt jobb mitt i natten och sov i hans säng. Och det funkade ju finfint. Men nu, inatt, har jag en egen säng. En ny säng. En stor säng! En jättesupermegaskön säng. Älskar den. Jag har även en ny, fräsch, fantastiskt vacker garderob. Ni ska få se när allt är klart som sagt.
 
Imorgon blir min första dag på jobbet. Har ni vägarna förbi Borås så kan ni ju alltid komma fram till mig och bli månadsgivare för Röda Korset. Rekommenderas!
 
Nu ska jag lägga mig helt ensam i min fantastiskt sköna stora säng och bara njuta. Visserligen är det mysigare att sova tillsammans med någon. Jag menar, att somna i någons famn är något av det finaste man kan göra. Det är så mysigt! Och så kan man få godnattsånger. Rekommenderas nästan lika starkt som att bli månadsgivare för Röda Korset.
 
 
Hello there fine people! I came home from Sollentuna and Multicon this sunday. I came home to an echoing room, a new floor and no bed. My room is getting a mekeover you see, and it turns out SO FREAKING NICE! You'll see when everything is done. I have som pictures of my "old room" too, so it can be a Before/After-video. Or something. But as I said I had no bed when I came home so I went and met up my dearest after he finished his job in the middle of the night and slept in his bed. And that worked just fine. But now, tonight I have my own bed. A new bed. A huge bed! An extremely comfy bed! Love it. I also have a new, fresh, fantasticaly beautiful wardrobe. You'ss see when everything is done.
 
Tomorrow will be my first day at work. If you have buissnes in Borås you can come to me and become a monthly giver for the Red Cross. Recomended!
 
Now I will lay down all alone in my amazingly comfy big bed and just enjoy it. Even though it is more snugly to sleep togeather with someone. I mean, to fall asleep in someones arms is something of the nicest thing you can do. It is so cuddely! And you can get good-night-songs. Recomended, almoust as much as becoming a monthly giver for the Red Cross.

Kommentera här: