Kläder i sängen - Clothes in my bed

Idag har jag påbörjat arbetet med att flytta in alla mina saker i mitt rum igen. Idag har varit klädernas dag, så jag har sprungit runt och letat upp alla mina kläder och sorterat dem i högar. Nu ska allt få sin plats i garderoben. Men det går segt. Jag har alldeles för mycket kläder! Jag har så mycket kläder jag aldrig använder... Jag borde gallra lite, och det har jag gort. Men jag borde gallra mer. Lättare sagt än gjort då jag har skitsvårt att slänga saker i allmänhet. Jag ska be min käraste att komma hit och hjälpa mig lite, han får typ slänga saker åt mig...
 
I fredags hade jag en trevlig grilkväll med gamla vänner och lite vänner och bekanta till gamla vänner. Det var mysigt. Vi spelade kubb och åt chips. Ute på en gräsmatta i Slottskogen. Jag vill ha fler sådana dagar den här sommaren! Igår skulle jag och ett gäng vänner ut och äta och kanske "gå ut" eller vad man nu ska säga... Umgås kvällstid på stan. Så jag och käraste hörde av oss till massa människor och allt såg ut att bli så bra. Men i slutändan så blev vi bara fyra. Jag, käraste, min barndomsvän och hennes kompis från gymnasiet. Missförstå mig rätt, det var trevligt, men det blev liksom inte som jag hade förväntat mig och sett fram emot. Men vi åt mat och sedan åkte jag hem till käraste och vi såg på Fury, fast den var för hemskt verklighetstrogen så vi bestämde oss för att se den en annan dag istället.
 
Idag hade jag tänkt att spela in en video, men jag orkade inte... Min säng har varit ockuperad av klädhögar, jag har varit trött och mina fötter är döda. Jag har typ... lättare tryckskador. Inte kul. Och så har jag mensvärk också. Och är allmänt trött efter fyra intensiva jobbiga jobbdagar.
 
Nu ska jag försöka få bort alla kläder från sängen och sedan lägga mig och sova!
 
Har ni sett mitt röda hår?
Have you seen my red hair?
 
Today I've started to move back all my stuff into my room again. Today has been the day of the clothes, so I've run around and tried to find everything and sorted them into piles. Now everything should get their place in my wardrobe. But it goes slowly. I have too much clothes! I have so many things I never use... I should throw some things out, and I have. But I should throw out more. Easier said than done, I find it hard to trow away things. I'll aks my sweetheart to come here and help me out, he can like throw things for me...
 
Friday night I had a... "grill evening" with old friends and some friends to old friends. It was nice. We played "kubb" and ate crisps. Out on the grass in Slottskogen. I want more of those days this summer! Yesterday me and a group of friends were to go out and eat and maybe "go out" or whatever you say... Spend time togeather nighttime in town. So me and sweetie got in touch with people and everything seemed to go just fine. But in the end we only turned out four. Me, sweetie, my childhood friend and her friend from school. Don't get me wrong, it was nice, but it wasn't as I had expected and looked forward to. But we ate food and then I went home to sweetie and watched Fury, but it was too terrible and real so we decided to watch it another day instead.
 
Today I had thought on making a video, but I never did... My bed has been busy with clothes, I have been tired and my feet are dead. I have like... easy preassure injuries. No fun. And I have period ache too. And over all I'm tired after four intense hard workdays.
 
Now I'll try to get all my clothes of my bed and then go to sleep.

Kommentera här: