Bajs - Poo

Jag sitter hemma och är sjuk. Tror jag. Jag spydde i alla fall förut när jag var på väg till jobbet och var tvungen att åka hem. Och här sitter jag i sängen och försöker hitta mig ett redigeringsprogram som jag orkar lära mig... Testade Adobe Premiere Pro, men den känns alldeles för komplicerad... Så nu letar jag lite efter något annat att testa.
 
Jag missar jobbet, jag förlorar pengar och jag missar också en badkväll jag nyss blev inbjuden till. Jag hatar mig själv för det. Jag orkar inte med mitt jäkla illamående som bara ligger och lurar under ytan hela tiden. Bajs på det. Bajsbajsbajs.
 
 
I'm sitting in my bed - ill. I think. I threw up when I was on my way to work anyway, and I had to go home. And here I am in my bed trying to find myself a video editing program that's pretty easy to learn... Tried Adobe Premiere Pro, but it felt waaaay too complicated... So now I'm looking for something else to try.
 
I'm missing work, I loose money and I also miss a bading evening that I just got invited to. I hate myself for that. I can't stand my bloody sicknes that just lies there under the surface all the time. Poo on it. Poopoopoo.

Kommentera här: