Tradera

Hej igen! Long time no see. Jag har inte haft ork/energi att lägga på bloggande. Jag börjar tycka att youtube är roligare, jag får mer respons och det är roligare att lägga ner tid på. Skriva av mig gör jag i min dagbok. Men bloggen kommer finnas kvar såklart! Kommer skriva här lite då och då.
 
Som nu. Jag har massa saker liggandes hemma som jag inte har använt/inte använder längre och som skulle behöva nya ägare. Så jag funderar på att skapa mig ett traderakonto och börja sälja på tradera helt enkelt. Kommer antagligen komma igång lite efter höstlovet. Men om ni är intresserade av att köpa kläder och sådant som jag säljer, allt är lite nördigt/alternativt/osv, så funderar jag på att alltid lägga upp mina auktioner här. Så att ni vet typ. En bra idé?
 
Jag gillar secondhand och loppisar, för det är så onödigt att köpa ntt hela tiden när man kan köpa saker som knappt använts av andra. Jag behöver rensa ut mina garderober och jag kan få ihop några slantar på det här. Låter det vettigt tycker ni?
 
 
1 Anonym:

skriven

Lägg gärna upp det här eller gör en video om det

Svar: I shall do that!
Ithrenniel

Kommentera här: