Julafton

God jul på er alla. Eller ja, om ni vill ta emot det vill säga, jag påtvingar ingen mitt julfirande!
 
Hur som helst. Vart är julstämnningen? Inte här hemma hos mig i alla fall. Det finns två granar och lite pynt. Paket. Men ingen stämning. Ingen känsla. Ingen snö... Jag hoppas det kommer runt Kalle Anka.
 
Men julen är inte det jag längtat till under jullovet. All min energi har gått åt till att längta till nyår. Det gör jag fortfarande. Jag är rädd att jag överhypar nyår nu innan och att jag kommer bli besviken... Har inte ens hittat en lämplig outfit, trots att jag letat runt i typ två månader och köpt fyra klänningar. Tre passade inte, en vet jag inte om det är min stil riktigt...
 
Om ni har tips på nyårsoutfits så får ni gärna ge dem till mig! Jag kanske inte måste ha klänning när allt kommer till kritan...
 
Men nu tillbaka till julen! Väldigt lite klappar under granen i år. Väldigt lite snö. Men jag hoppas dagen blir bra i alla fall.

Kommentera här: