Söndagsfix

Idag är det sista dagen på helgen och liksom förra helgen så är det min städ och tvättdag. Jag ska plocka iordning, tvätta och dammsuga. Jag ska även försöka ta mig igenom två manus. Kanske lägger jag mig i badet och läser. Det är trevligt att ligga i ett bad och läsa manus, det har jag gjort många gånger förut.
 
Vad ska jag göra mer idag tycker ni? Jag har inte direkt ork att göra så mycket. Kanske läsa lite. Se på någon film eller serie. Jag har redan tillbringat frukosttimmen framför det nya avsnittet av Doctor Who. Om jag inte minns alldeles fel så börjar Downton Abbey sändas i Storbritannien idag! Men den kommer på SVT sen om ett par veckor, så jag väntar nog med att börja se den tills dess. Något annat jag borde titta på?
 
Den vackraste bussen i världen!
 

Kommentera här: