Under Februari

Jag hittade (och snodde) en fin liten lista från en anna blogg. Man ska alltså säga om man har gjort saken under den senaste månaden. Som i detta fallet är februari.
 
Under Februari månad har jag...:
rökt - Nej!
snusat - Nope!
varit glad - Ja, emellanåt
varit ledsen - Ja, lite för ofta
gråtit - Jajjamensan
skrattat - Japp!
saknat någon - Mmm
träffat någon du saknar - Ja...
mist en vän - Nä
fått nya vänner -Nope
varit sjuk - Japp
varit på sjukhus - Nej
opererat dig - Nej, det har jag sluppit som tur är
fått mediciner - tagit mediciner har jag gjort
dansat - Ja
firat - Japp, massa födelsedagar som inträffar i februari!
kramat någon - Ja, klart!
pussat någon - Mmm...
pussat fler än 2 personer - Nej
ångrat dig - Ja
blivit kär - Nej
någon har blivit kär i dig - Det ver jag inte, inte som någon har berättat för mig i alla fall
varit på konsert - Ja, våra musikare var så duktiga!
varit på festival - Nej, men på lajv!
ätit en hamburgare - Nej
fiskat - Nope
åkt tåg - Japp, tidigt på morgonen från Hufvudstaden till Götet
åkt buss - Japp, i stort sett varje dag
haft hög mobilräkning - Nej, det har jag lyckats undvika
ätit sushi - Nej
sparkat någon - Ehh, tror det
slagit någon - Ja...
pratat med en främling - Ja *stolt*
druckit öl - Nej
druckit cider - Nej
spytt - Ja
gungat - Japp!
lyssnat på bra musik - Jajjamensan!
lyssnat på dålig musik - Ja, och det önskar jag att jag kunde slippa ifrån!
velat bli känd - Jag har ju som dröm att bli skådis, så... ja!
fått bra betyg- Ja, faktiskt! Fick bra på MacBeth-provet i engelskan
krossat något - Min telefon har sett bättre dagar...
ramlat - Ja, det har jag nog
pussat en groda - Nej, jag har inte stött på så värst många grodor
bloggat - Jupp!
tyckt varit en bra månad - Nej, egentligen inte... Men nu blir det nya tag!
 
Vi hälsar dig välkommen, ärevördiga Mars!
 
 
1 Adriana Aroose:

skriven

jag älskar såna listor! så kul att svara på!

Svar: Jaa, det är det :)
Ithrenniel

Kommentera här: