Här ska änglas!

Nu har jag kommit hem från en tur till stadskärnan. Jag har köpt lite saker som jag ska använda till min Weeping Angel cosplay. Affären där jag tänkt köpa kroppsfärg var stängd, så jag hoppade in på Bodega och köpte något billgt där. Vi får se om det är bra - jag hoppas det. De hade en grå och en silvrig, jag köpte båda för att se vilken som passar bäst. Kanske en blandning?
 
Jag har inte bestämt mig än om jag ska köpa långa lösnaglar eller inte. Ett nagellack fick jag tag i i alla fall. Jag vet inte vart man får tag i långa, kloliknande lösnaglar. Någon som vet? Naglar är verklligen inget jag något om...
 
Biblioteket fick också finbesök av mig idag. Jag lånade tre böcker, vi får se om jag hinner läsa dem alla. Jag lånar alltid alldeles för mycket... Men nu är det sommar och då är lånetiden längre. Härligt härligt!
 
Detta är vad jag köpte mig!
Linser * Grå kräm * Nagellack * Silvrig kräm * Sprayhårfärg
 

Kommentera här: