Annandag Jul

Idag är det den så kallade annandagen. Dagen efter juldagen. Har man något julfirande kvar i kroppen? Eller kylskåpet för den delen? Vi har massa julgodis, julkakor och lite julbröd och skinka (och quorn) kvar. Jag tror bestämt att vi ska ha en julbrödslunch om inte allt för länge.
Jag har för mig att mellanrean börjar idag? Jag har tänkt ge mig ut på den och hitta saker jag ska ha till lajvet (det är lite underkläder och sådant), sedan behöver jag även lägga beslag på lite fler julklappar, och jag skulle vilja ha en par hörlurar. Vi får se hur det går för mig, jag avskyr ju att shoppa egentligen. Det är mycket trevligare att sitta och beställa knäppa t-shirts via en skum amerikansk hemsida!
 
Men inte idag, idag orkar jag ingenting. Mina ögon är irriterade, jag har inte duschat på några dagar och jag känner mig allmänt "vara hemma och bara ligga i sängen"ig. Biblioteket har inte öppet idag, och inte ishallen heller. Det suger. Jag vill låna lite böcker och åka skridskor ju! Har ni mer energi än vad jag har idag så kan ni skatta er lyckliga! 
 
Vi hörs!
1 veronica eriksson:

skriven

Hahaha så sant i inledningen, haha :) Kramar!

2 joanna:

skriven

hej där! :D om du går in till mitt senaste inlägg och kommenterar din mail skickar jag dig ett unikt erbjudande. jag bjuder då personligen in dig till members. på members finns det massvis av kända märken som har upp till 70% rabatt på olika varor, exempelvis makeupstore, nelly.com, gant och mycket annat. det är superlätt att gå med. hoppas detta var av intresse!

Kommentera här: