Nudelwok och sovstund

Tiil middag idag serverades nudelwok. Det var helt okej, men inte superdupermumsigt. Jag blev mätt i alla fall, vilket var bra då jag inte ätit jättebra under dagen. 
 
Jag sov middag förut, innan maten. En halvtimmas sovstund. Det var jätteskönt, men man blir så trött och seg efteråt... >.< Nu sitter jag och funderar på hur jag ska spendera kvällen och när jag ska gå och lägga mig. Gårdagens planer om att sova tidigt sprack ganska brutalt då min pojkvän kom hit och sov efter att ha varit hos en kompis. :P Det var ett trevligt besök, och det gjorde mig väldigt glad, men min sömn fick betala för det! xD
 
 
 
1 Mohammedi's | Art, model & designer:

skriven

Veckans blogg, delta och få chansen synas framför tusentals läsare:
http://mohammedis.se/2013/august/veckans-blogg-tavling.html#comment

Kommentera här: