En trevlig måndag

Jag har haft en sådan trevlig måndag! Den började lite läskigt med att jag gick på manetfobiträning. Vi gjorde inte så mycket, pratade mest och jag fick hemläxa. Efteråt mötte min käraste mig med en gigantisk chokladboll och det var väldigt trevligt må jag säga. Min fobi till trots åkte vi till stranden och jag tog mitt första dopp för i år. Det var kallt, och vi var inte i så länge, men jag kom i! Trots att jag sett ett antal öronmaneter ligga och lura i vattnet. Det gick bra ändå, och jag är så glad för det. Öronmaneter klarar jag av, det är betydligt värre med andra maneter, och med min fantasi...
 
Hur som helst, efter badet så åkte vi hem till honom och såg på det sista avsnittet av Game of Thrones. Jag måste få skriva av mig, men jag vill inte spoila så jag ska försöka uttrycka mig i allmänna termer, men har du inte inte sett avsnittet eller är känslig mot spoilers så läs inte nästa stycke!
 
SPOLERS:
Asså !!!!!!!!!!! Gud! Jag visste att det skulle hände, jag har vetat det jättelänge, men jag trodde aldrig det skulle gå till sådär! Fy fan vad hemskt... Och hon förtjänar inte det där, det tycker jag faktiskt inte att hon gör. Och vad händer med resten, det var så jävla många cliffhangers att jag blir galen. De bestämde sig för att göra en Stephen Moffat, men som tur är tar det inte lika lång tid som för Sherlock, tack gode gud. Men man har FORTFARANDE inte fått se någonting av honom under hela säsongen! Och allt bara mööööööö, jag vill ha nästa säsong nu! Men jag måste säga att hon trots allt såg väldigt bra ut i kort hår.
 
Ja, så är mina känslor för tillfället. Men det var trevligt, vi hade en trevlig kväll och jag fick rulla ner för deras gröna backe! Det har jag velat göra i så många år, hehe. Ibland är man allt bra barnslig, och det är det som är det fina med människor!
 
 

Kommentera här: