Back to the Molk

Här sitter jag. I en bil någonstans åt Kinnekulle till. Jag hade sällskap i baksätet av min käraste i början av färden, men nu är jag ensam. Bakom bilen rullar släpkärran med alla mina viktiga ägodelar. Förutom alla de jag under färden kommit på att jag glömt hemma...

Idag börjar ett nytt år i Molkom! Nya ettor, välbekanta tvåor (jag är tvåa = stor :3 ), äcklig mat, mysiga små rum och massa timmars tågfärd hem. Det ska bli roligt! Lite jobbigt kommer det att bli, men förhoppningsvis väger det roliga tyngre. Det jobbigaste är ju som tidigare nämnt att ha ett distansförhållande med min underbara älskade fjomp. Men vi klarar det! 

Just det, för tre år sedan (och två dagar) blev vi officiellt ett par. (Innan dess var vi bara väldigt kära i varandra ändå ;) )

Kommentera här: