Hufvudstaden

Nu sitter jag på mitt hostelrum i Hufvudstaden och njuter av mitt fönster. Jag älskar fönster man kan sitta i! Det är det absolut bästa som finns. Fönsterbräden i gamla hus. Underbara. Här finns en stor säng också, och en trevlig toalett, en helkroppsspegel för att man ska kunna begrunda alla sina fel och brister och en dusch. Och till och med internet tillslut. Fast det håller inte i längden, bara nu ett tag. Tyvärr. 
 
Jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Ska bara borsta tänderna och så först. Egentligen skulle jag vilja sova länge i morgon, men frukosten stänger tio... Vi får se hur jag gör med den. Kanske köper jag mig något på ica istället. Lajvet är inte förrän på söndag så i morgon har jag en hel lång och skön dag bara för mig själv här i Stockholm. Jag ska självklart läsa på lite för inför lajvet, men mest ska jag gå runt i gamla stan, shoppa loss på SF-bokhandeln och ha en allmänt härlig och trevlig egentid. 
 
Förhoppningsvis så hörs vi i morgon. Jag behöver verkligen få igång internet på mitt rum (sitter i "sälskapsrummet" nu, med kabel ikopplad), för om jag inte har nåt internet kan jag inte se på Sherlock! Och det vore ju verkligen katastrof! Så kan vi absolut inte ha det. Så jag hoppas att det löser sig på något sätt! Håll tummarna för mig kamrater!
 
God natt!
 
 Dålig datorbild på mig i mitt fönster. Visst har jag ett tjusigt halsband? ;)

Kommentera här: