I Brist På Annat

1.Ditt namn? Ithrenniel. Ja, mitt alias Ithrenniel är alviska för mitt mellannamn faktikst. :) Alviska för mitt förnamn är Eärwen.
2.Har du några syskon? Japp, jag har en fem år yngre broder!
3.Gillar du någon just nu? Nej, jag hatar allt och alla! Eller nej, det där var en lögn... Ja, jag gillar någon just nu.
4.Utövar du några sporter? Jag åker konståkning, tränade det aktivt när jag var yngre. Jag har även gått några år i kampsporten Aikido och dansat barndans.
5.Är du oskuld? Nej.
6.Ditt drömförhållande? Ja, det skulle såklart vara med en person jag älskar, som älskar mig tillbaka.
7.Hur ska din drömkille se ut och vara? Han ska vara personen min mage börjar bubbla bara av att se, och han ska vara sådan att jag älskar honom av hela mitt hjärta.
8.Har du några husdjur? Nej, jag har faktiskt aldrig haft något husdjur. Men jag skulle gärna vilja ha en katt. Eller en uggla, men  det får man ju tyvärr inte.
9.Är ditt rum fint? Fint skulle jag nog inte säga. Mer hemtrevligt. Hemtrevligt stökigt... 
10.En hemlighet om dig som inte många vet om? Min favoritsemesterort är Astrid Lindgrens Värld.
11.Hur är din klädsmak? Mörka färger (mörkgrönt, mörkrött, svart, blått osv). Mycket t-shirtar med tryck och antingen pööösiga byxor eller tights och shorts med knästrumpor till. 
12.Vad gör du just nu? Allt för att slippa gå och lägga mig.
13.Är du en tuffing eller den där mjuka tjejen? En tuffing är jag då inte! Men inte helt genommjuk heller.
14 .Hur många gånger tränar du i veckan? En gång i veckan.
15.Hur är din mamma? Hon är mammig, snäll och försöker bry sig om mig - vilket inte alltid är så lätt är jag rädd
16.Är du duktigt i skolan? Japp, jag är duktig i skolan. Har den stora turen att kunna lära mig saker ganska lätt. Gissa vad folk tyckte jag var konstig som valde att gå teater istället för att "bli något" inom naturvetenskapen eller liknande!
17.Datanörd? Nej... men jag är nörd på andra punkter istället!
18.Din favoritmat? Jag gillar faktiskt soppor väldigt mycket. Speciellt en gräddig broccolisoppa och en kinesisk majs och purjolökssoppa.
19.Bästa filmen du har sett? Cathing Fire platsar nog i denna kategorin! Den var otroligt bra!
20.Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill bli skådespelare, författare eller bådadera.
 
 
 
 
 
1 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Du skriver så himla bra, till och med på de här korta raderna märks det :)

Svar: Oj, tack! Så glad jag blir! :D
Ithrenniel

Kommentera här: