Lady Rose

Detta är klänningen jag har planer på att göra för en Lady Rose cosplay. Visst är den helt makalöst vacker?? Jag älskar färgen, jag älskar pärlorna... Den är bara helt otrolig! Jag önskar jag kunde finna en bra referensbild på den bakifrån, men jag tror att jag vet vilket avsnitt den är med i nu så jag ska sätta mig och kolla på det så ska jag försöka få en glimt av henne bakifrån och sreenshotta! Jag hoppas att jag hittar bra tyg och pärlor till den. Men som sagt, detta är ett projekt för framtiden. Först har jag en påbörjad Daenerys att göra, och så har jag ännu en Daenerys som jag har tyg till... Men sedan så! Eller under tiden. Vi får se, någon gång! För den är så otroligt vaker. Inte sant?
 
Vad tycker ni om Lady Rose förresten? Passar jag att osplaya som henne?
 
 
 
This is the dress I plan on doing for a Lady Rose cosplay. Isn't it throughly beautiful?? I love the olour, I love the pearls... It's just amazing! I wish I could find a good reference piture of the back, but now I know wich episode it's in so I'll watch it and try to catch a glimps at her from the back and take a sreenshot. I hope I'll find good fabric and pealrs for it. But as I said, this is a project for the future. First I have do make the Daenerys I've started, and I have fabric for one more Daenerys aswell... But after that! Or during that time. We'll se, sometime! For it's absolutely beautiful. Right?
 
What do you think about Lady Rose by the way? Will cosplaying her suit me?

Kommentera här: