Sådana problem man har!

Vad ska man göra när ens pojkväns kompisar verkar tycka illa om en? De vill aldrig ha mig med när de gör saker, och jag får inte ens fira högtider tillsammans med min pojkvän - nej, för då har han alltid lyckats bli bjuden av dem innan och de vill inte ha mig med. Jag blir så jävla less och arg på dem! Jag har aldrig gjort något mot någon av dem,  jag har knappt ens fått chansen att träffa dem trots att det gått TRE fucking år snart. Vad är deras problem liksom?!  Jag har försökt och frågat ocg åter frågat om jag får hänga på eller om de vill hänga på. Men nej. De har något emot mig utan att ens veta vem jag är. Är det de tuffa naturvetenskaparnas fördomar mot den fåniga esteten som spökar? Vad vet jag,  jag vet bara att detta gör mig jäkligt ledsen och sårad.

Kommentera här: