Ja, här är jag igen

Jag vet. Länge sedan jag bloggade. Jag är inte tillbaka, jag är bara på besök. Säger vi tills vidare. Jag orkar och hinner inte uppdatera bloggen. Saknar ni mig så får ni gå över till min youtubekanal för den håller jag i rullning så gott jag mäktar med!
 
https://www.youtube.com/user/Ithrenniel
 
Ja, en liten uppdatering är ni nog värda. Jag är hemma på lov nu. I ett par dagar till. Så jag tänkte göra en lista. En med saker som är bra med att komma tillbaka till skolan, en sak som är bra med att vara hemma. Så ja, let's go!
 
Bra med att komma tillbaka till Molkom:
  • Jag får se om alla spännande paket jag beställt mig har kommit än
  • Jag får fortsätta på min Meridacosplay
  • Jag får en rutin igen
  • Jag får sova i en mjuk säng
  • Jag kan åka skridskor
 
Bra med att vara hemma i Göteborg:
  • Jag får träffa underbara människor
  • Jag kan åka och bada
  • Jag får god mat
  • Jag får kramar
  • Jag hade kunnat haft sovmorgonar... Om jag bara inte haft så många planer...
 

Kommentera här: