Näthat

Jag har för första gången blivit utsatt för näthat. På Youtube. Men det är så otroligt korkade saker folk skriver att man nästan tror att de har en färdig text de bara kopierar och skriver till alla de vill känna sig bättre än. Jag menar, jag är varken mörkyad, slyna, sexarbetare ful eller dum. Varför skriva osanningar när man kan skriva hat om det som faktiskt finns där hos mig. Som att jag är ovig, nördig, barnslig, glasögonprydd och svartsjuk. Men å andra sidan, att skriva: "din svartsjuka oviga barnsliga glasögonormsnörd" kanske inte är så tillfredsställande för deras små hjärnor...
Hejja på ditt quidditchlag istället för att näthata, så blir alla nöjda och glada!
1 LILL NEGERN:

skriven

Aa, fuck you. Jag gillar inte dig din fitta

Svar: Vilken tur att JAG gillar min fitta då! Den är asmysig! ^^
Ithrenniel

2 Fellrendión:

skriven

Vad drygt att det lilla bergatrollet hittat till din blogg också. Förhoppningsvis tröttnar det snart.

Svar: Vänta ut stormen...
Ithrenniel

Kommentera här: