En rolig grej!

Eftersom jag älskar att klä ut mig, så tänkte jag påbörja en liten grej här nu. Det går ut på att ni ger mig ett tema att klä mig efter, jag gör det och sedan får ni se resultatet. Bara skriv massa roliga teman så ska jag försöka göra så många som möjligt. Det kan vara teman som: Karaktärer, Varelser, Perioder i Historien, Känslor, Färger. Ni förstår säkert. Jag tycker detta är en rolig idé, så nu vill jag bara ha lite teman. Hejja hejja!
 
 
1 freja:

skriven

Ska bli roligt att se :)

2 Susanna Maria J:

skriven

Shit så coolt att man kan sminka sådär :P

3 Fellrendión:

skriven

Vad roligt!

Får jag ge ett förslag? Vad sägs om japanskt? :D

Svar: Ja, superbra! :)
Ithrenniel

4 Koti:

skriven

Färgen turkos

5 E m e l i e:

skriven

Kul idé! :)

6 Ebba:

skriven

Oh, tyyyp, Doctor Who kanske? ;3

Svar: Ohh :3 Menar du då Doktorn eller valfri karaktär? ;)
Ithrenniel

7 Dejan jul:

skriven

Häftig bild du!

Svar: Tackarr!
Ithrenniel

8 Anonym:

skriven

Oh, I know! Taylor Swift!!!

Kommentera här: