Blåmärken

Okej, jag slänger in ett snabbt inlägg nu bara. Jag har inte haft såhär många blåmärken sedan jag gick i konståkningen. Jag har ett stort på knät, ett stort på vänstra foten, två små på högra foten (och då talar jag i båda fallen om uppe på foten), ett på höften och ett på vardera armbåge. Hur har det blivit såhär kanske ni undrar. Har jag blivit utsatt för våld eller något annat fruktansvärt? Nej, jag har bara varit med på ett par teaterlektioner där vi övat akrobatik, fall och slagsmål.  I monologerna vi spelar upp på fredag så ska jag bli dragen i håret och mördad, så det är inte så konstigt att jag får blåmärken under repetitionerna. Men det är kul!
 
Nu ska jag försöka äta något. Kram på er, hoppas ni älskar varandra, er själva och mig! ;)
1 Fellrendión:

skriven

Ni slåss väl inte på riktigt? D:

Svar: Det beror lite på hur man ser på saken ;) Vi försöker inte skada varandra och vi kramas alltid efteråt. ^^
Ithrenniel

Kommentera här: