Världens kraftfullaste bomb!

Jag måste få berätta om drömen jag hade inatt. Jag drömde att jag var med i ett team som hade förmågan att utplåna världen. Vi testsprängde världens mest kraftfulla bomb. Det var ett stort rum, typ en köpcentrum. Vakter var tvungna att stå utanför för att folk inte skulle gå in genom snurrdörrarna. Jag var den som skulle trycka på knappen inne i rummet, medan alla stod utanför. När jag hade gjort det knappade jag in en kod för att avblåsa sprängningen. Sedan tryckte jag på en annan knapp som satte igång det hela. Först fälldes stora betongväggar ner och jag fick sprinaga till en utgång för att inte bli fast där inne. Sedan sprängdes den. Jäklar vilken smäll! Allt där inne var förstört sedan. Alla strömmade in och jag fick se min gamla cellolärare som inte verkade känna igen mig. Ni tycker säkert det låter korkat att direkt strömma in i ett rum där man testsprängt en kraftfull bomb. Men det var ingen autombomb eller vätebomb, nej den här bomben byggde på mekaniken i en väckarklocka... 
 
Jag undrar vad den här drömen kan ha betytt! Det är intressant med drömtydning, men jag kan det ju inte. Om ni har något hum om vad min dröm kan ha för mening så skriv gärna det. Troligtvis betyder den bara att jag inte gillar min väckarklocka...
 

Kommentera här: