Vad fanns i dagens lucka?

I vanlig ordning så har mamma fixat ihop en julkalender till mig i år. Med små prylar och saker jag kan ha mer eller mindre nytta av. Jag tänkte visa varje dag vad jag fick i dagens lucka, och vi tuvstartar lite idag. Den 1:a Advent så fick jag nämligen också en liten gåva.
 
 
Visst är de fina? Det är ett par Hufflepuffvantar som min mamma skapat. Hon tog ett par vanliga svarta vantar från HM, stickade fyra gula ränder och sydde sedan på dem på vantarna. Smart! Nu kan jag gå klädd helt i Hufflepuff-utstyrsel utan att frysa ett dugg!
 
Se här också vad mysigt det blev när man tände alla ljusen! Jag har roat mig med att se på Sunes jul idag med, för att komma in i julstämning. Det känns som att det nyss var jul, ändå så har så mycket hänt. Jag vet inte vilket år som kommer vara det värsta. Juletider 2013 eller Juletider 2014...
 
 
Nu ska mina grannar börja väsnas på ovanvåningen också. Kul. Jag som hade tänk att gå och lägga mig i tid idag. Jag avskyr att behöva bo såhär!
1 Anonym:

skriven

nämen gud så fina :OO

Svar: Jaaa! :3
Ithrenniel

2 Hanna:

skriven

Vad duktig hon är! ^^ Och snäll, helt klart :D

Svar: Jaa, väldigt snäll! ^^
Ithrenniel

Kommentera här: