Facebook visar inte alltid sanningen

Jag skrollade igenom alla bilder som ligger på min profil på facebook. Det är helt otroligt vad man har förmågan att förändras. Då menar jag inte över tid, utan med smink och kläder. Jag har, som ni kanske vet, en förkärlek för att klä ut mig. Tänk om någon som inte kände mig gick in och såg vissa bilder enbart. Man kulle få en totalt felaktig bild av mig! xD Så nu tänkte jag visa er lite gamla och nyare bilder på mig, så får ni avgöra vad jag lyckats bäst som! ^^
 
 Fjortiz
 
Spöke
 
Emo
 
Suffragett
 
Tonåring
 
Hipster
 
Flapper girl
 
Så,  vilken har jag lyckats bäst med? Jag skulle nog utan tvekan säga Fjortisen. Jag känner knappt igen mig själv! xD
1 Fellrendión:

skriven

Jag tycker faktiskt att alla var jättebra, men fjortisen känns faktiskt inte alls som du av den uppfattningen jag fått av dig. :P

Svar: Det är verkligen tvärt emot vad jag är xD
Ithrenniel

Kommentera här: