En trevlig sysselsättning

Sitter ni framför dataskärmen och känner hur ni blir allt mer uttråkade för varje sekund? Så känner jag rätt ofta, och när man känner så orkar man inte riktigt ta tag i saker och göra något ansträngande. Men jag vill tipsa er om en sak! Det finns ett "spel" där man kan skapa sin egen mangaavatar. Avatar som i lite figur att använda som profilgubbe eller vad man nu vill. Man kan göra den lik en själv eller lik en karaktär. Man kan också göra sitt drömutseende. HÄR har ni en länk dit!
 
Detta ska föreställa mig. Kepsen är jag nöjd med, men jag är inte såhär söt i verkliga livet. Mina öron är även en aning mindre spetsiga... 
 
Det här representerar mitt drömutseende. Blek, rödhårig, grönögd, korthårig, vacker... Men så kommer jag nog aldrig se ut, även om jag klipper och färgar mig.
 
Nu vill jag se hur ni ser ut (eller skulle vilja se ut). Testa ni också! :)
1 Jonnabyllie :

skriven

Men ahhhh man måste ju ha fejsbuck!!!
Asså du kunde varnat!

Svar: Vaa? Man måste inte alls ha fejsbuck för att kunna spela? O.o
Ithrenniel

Kommentera här: