Mår skit och jag hatar det

Just nu mår jag inte bra alls. Jag vet inte vad det är med mig, jag antar att jag bara har en normal dipp. Man får väl sådana ibland antar jag. Här är klockan tre. Jag har knappr rört mig ur sängen. Jag som hade tänkt och göra saker idag. Gå i affärer, gå i bergen... Imorgon åker vi ifrån Skottland. Kommer sakna det. Det är mysigt.
 
Jag får ångest över att jag inte gör saker och jag får ångest av att jag måste göra saker. Livet är inte lätt. Jag som hade hoppat att kunna komma bort från allt nu när vi är på semester, men icke. Jag är allt för beroende av en viss person där hemma. Och allt för rädd för att förlora honom för att kunna bete mig normalt.
 
Aja, jag får väl bara vänja mig vid att vara ensam. Jag flyttar om 18 dagar. Bort från alla jag känner och bryr mig om. Jag har ingen aning om hur jag ska överleva det. Jag vill inte flytta ifrån honom, men jag har inget val. Jag tror det är det jag mår dåligast över just nu. Nej, nu borde jag äta något. Kan vara dags nu, jag vaknade ändå för ett par timmar sedan...
 
 
 

Kommentera här: