Slut

Nu är det slut. Den sista intensivveckan är över. Det blir aldrig någon mer gång. Gud så sorgligt egentligen. Men just nu känner jag enbart lättnad. Den här veckan har varit så extremt jobbig. Jag har i stort sett bara fallit ihop i en hög så fort jag kommit hem. I helgen hoppas jag på att hinna vila upp mig en smula innan nästa vecka börjar. Det är ingen intensivvecka - gudskelov! - men vi har massa föreställningar, och det är nog så jobbigt!
 
Idag var jag på "shoppingrunda" efter skolan. Jag fattar knappt hur jag orkade, men jag gjorde det på något vänster. Inte för att jag fick tag på det jag skulle ha, inte allt, men jag handlade ändå upp en del pengar. Jag köpte ett par fluffbyxor och en klänning som jag ska ha på ett 20-tals inspirerat kalas, och lite accesoarer till det. Jag ska visa lite bilder när jag orkar ta mig tiden till det... Nu vill jag bara soovaa! 
 
God Natt!
 

Kommentera här: