Ett rött streck över skärmen

Hej! Min uppdatering har vart rätt åt skogen det senaste, ber om ursäkt för det!
 
Nu är det så att jag stött på ett problem. Nu när jag kom hem från skolan så satte jag i vanliga ordning på datorn. Och vad fick jag se? Jo, ett streck tvärs över skärmen! Ett rött streck, bara sådär. Och uppe till vänster är det gråflimmrigt. Jag fattar inte vad som är orsaken? Är det att jag smällt igen locket för hårt? Eller är det något inuti datorn spm kraschat? Om ni är bra på datorer, hjälp mig att ställa en diagnos! >.<
 
 Jag vill spela Harry Potter! :3
1 Elin (Secchan):

skriven

Det kan helt enkelt vara så att några pixlar i det vänstra hörnet har dött. Vet inte om det går att fixa :/ Vet inte vad det röda strecket är för något dock...

Och åh, första Harry Potter-spelet! :3

Svar: Hmmm :/ Jag får hålla en begravning :3 Hehe, nej, men jag får väl kolla upp det någonstans :(
Jaaa, det är så awesome!!! ^^
Ithrenniel

Kommentera här: