Tankar för dagen

Skolan är slut för dagen. Här sitter jag i min säng och väntar på att klockan ska bli "åka ivägdags". Det är ett tag kvar. Jag har inte packat allt än. Men jag har en fin liten lista på allt jag inte packat, så det ska nog gå bra ändå. Vi ska ju inte så långt, inte vara borta så länge och det är inte direkt någon katastrof om man glömmer något. I värsta fall kan man alltid åka hem.
 
Under hösten har vi inte haft särskilt mycket i skolan. Men nu, bara för att jag bestämt mig för att åka bort, har vi massa saker som ska vara klara nu efter helgen. Typiskt! Men det ska nog gå bra ändå, jag får sitta på natten och skriva helt enkelt. Men det gör man ju ändå, även om man har mycket tid på sig att göra klart en uppgift. 
 
Har ni tänkt på att Lucia är på en fredag i år? Fredagen den 13:e. Lucia. Jag slår vad om att alla Lucior kommer brinna upp på grund av ljusen de har i håret. Det är sådant som händer den 13:e.
 
 
Detta är vad jag håller på med just nu. Läser en mycket bra bok. Är mitt i upplösningen, ojojoj, spännande värre!
1 LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska:

skriven

åh, harry potter är ju bäst ^V^

2 ADARAS.se - julkalender med lyxiga vinster varje dag!:

skriven

Åh älskar HP! <3

3 Fatma:

skriven

åh harry potter!

Jag vet inte om du brukar vara med i tävlingar? 1 December börjar en julkalender på min blogg där man varje dag vinner priser. Bland annat smink, kläder och prylar! :)

Svar: Jag kan kika in :)
Ithrenniel

Kommentera här: