Virkade mjukdjur och cirkuskonster

Min Hubert var jobbigare än jag trodde. >.< Han tar sån himla lång tid, är massa varv och man måste ha stenkoll på varenda maska typ. Men det är kul, jag tycer om att virka, det är fridfullt. ^^ Och min fina flodhäst hubert kommer säkert bli jättefin tillslut! :)
 
Jag och min lillebror var ute en stund förut och jonglerade. Jag kan jonglera med tre bollar nu! I alla fall ett litet tag, det går jättebra tills jag tappar dem! ^^ Men det är ju pois som är min grej, men jag måste börja utvecklas mer och lära mig nya grejer med dem också...
 
 
 
1 Ella - Hobbyfotograf ♥:

skriven

jag har ett speciellt ärr på foten, det ser ut som typ en röd prick men det är för det. och jag blev skiträdd direkt efter det hade hänt , men nu är det som vanligt. jag tycker det är mysigt när det åskar :)

2 Evelina:

skriven

så fin blogg :D

Kommentera här: