Sömnlös

Eftersom jag ändå inte klara av att somna så tänker jag sätta mig och kolla på film. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska kolla på. Jag orkar inte se på Doctor Who just nu, jag vet inte riktigt varför men jag känner helt enkelt inte för det. Det får bli en annan dag när jag orkar insupa allt den i hela dess härlighet!
 
Jag vet att klockan är mycket, och att jag borde sova. Till mitt "försvar" kan jag säga att jag är i full färd med att snurra runt på mitt dygn. Jag somnar alltid supersuper sent, och vaknar därför väldigt sent. Även om jag är lite trött nu så kan jag inte somna. Ibland har man sådana perioder, eller hur? Störande, men inte konstigt egentligen. 
 
Vad jag skulle behöva vore ett minnessåll! Eller några lektioner i oklumenering (men helst inte av Snape...). För många tankar som far runt i huvudet på en är inte bra! Varken för dig, för andra eller för dina gosedjur! >.<
 

Kommentera här: