SMS

Jag smsade väldigt mycket förut, med ett flertal personer. Nu för tiden smsar jag fortfarande mycket, fast bar med en person. Några av mina forna vänskaper har dött, blivit uppsagda eller helt enkelt försvunnit. Så kan det gå ibland, men jag är rätt nöjd med hur jag har det nu.
 
Jag gillar att smsa, speciellt när det inte är enbart korta, egentligen rätt meningslösa texter. Långa, fina sms med  humor eller kärlek är nog det bästa. När man får ett sådant blir man så glad, och hela ens dag liksom magiskt förbättras! ^^
 
 
1 Mimi:

skriven

Jag gillar också att smsa, ligger oftast i typ två timmar innan jag ska sova och gör det! Allt bra med dig?

Svar: Allt är bra! Själv?
Ithrenniel

2 Annalee:

skriven

Det bästa är ju när man vaknar upp till ett fint sms. Spelar ingen roll hur långt och detaljerat, bara det är från en speciell person med något speciellt innehåll, det gör hela dagen 100 gånger bättre verkligen!

Svar: Det håller jag helt och fullt med dig om! ^^ Att man bara får känna att någon annan tänker på en, det är underbart. ^^
Ithrenniel

Kommentera här: